Meer aanvragen conversie

Hoe een goede website meer aanvragen oplevert

Een website laten bouwen hoeft niet gepaard te gaan met een hoge website offerte.

Met programma’s als WordPress kan iedereen ook nog eens heel gemakkelijk een website zelf maken. Maar je wilt naast een professionele website toch ook een succesvolle website? Want een goede website is niet alleen maar een online visitekaartje, de juiste inhoud en opbouw helpen om hogere waarderingen te krijgen in zoekmachines. Zo maak je potentiële nieuwe klanten attent op jouw organisatie. Wat dat waard is? Cherry Communicatie legt uit hoe de investering in een goede website zich al snel terugverdient.

Wat wil jouw doelgroep…

De grootste valkuil bij webdesign is dat de makers uitgaan van wat zij mooi vinden. Fout! “Een veel belangrijkere vraag is: wat wil jouw doelgroep?”, vertelt webdeveloper Fedde van den Ekart van Cherry Communicatie. “Websites die totaal niet bieden wat de doelgroep vraagt of nodig heeft, zijn namelijk waardeloos, ongeacht het bedrag dat op de offerte staat. Zie iedere bezoeker als een potentiële klant die je moet overtuigen en informeren. De inhoud van jouw website moet dan ook in één oogopslag duidelijk maken wat jij doet, wat je te bieden hebt en wat de bezoeker moet doen om te krijgen wat hij/zij wil.”

Meer bezoekers, meer offertes, meer verkopen…

Webdesign gaat dan ook niet alleen over het ontwerp, maar juist ook over een optimale structuur van de website. Want goede content zorgt voor meer bezoekers, maar bovenal meer offerte-aanvragen en betere verkopen. Fedde van den Ekart: “Bezoekers moeten worden aangemoedigd om meer acties en handelingen te verrichten waardoor jouw product, dienst of service beter verkoopt. Dat kan met content marketinglinkbuilding, Google tools en SEO (Search Engine Optimization). Voor deze specialisaties rekenen wij betaalbare vaste prijzen. Die staan duidelijk en overzichtelijk in onze voorbeeld website offerte (pdf).”

P.S. Aan de hand van Google Analytics kan Cherry Communicatie bezoekersstromen, pagina-weergaves en bezoekersgedrag in kaart brengen om vervolgens specifieke campagnes voor jouw product te realiseren. Het beste is om je website constant aan te passen op basis van deze informatie. Vraag daarom ook altijd naar een gratis en vrijblijvende website offerte op maat…

Jos Hogenboom.

Jos is developer en heeft een specialisatie in interacties, user experience en gebruiksvriendelijkheid. Wanneer je hulp nodig hebt bij het aanpassen van je website helpt hij je graag! Jos komt uit het mooie dorpje Kudelstaart, in de gemeente Aalsmeer. Buiten werktijd om is Jos altijd lekker sportief bezig. Tennis, tafeltennis, voetbal, hij doet het allemaal. Jos heeft daarnaast een hele verzameling bierglazen die nog regelmatig wordt aangevuld. Heb je hulp nodig bij je bestaande site? Contact Jos!
Circle bg