De conceptfase.

In de conceptfase leggen we onze eigen ideeën naast de wensen van de klant. Aan het begin van de conceptfase komen er vaak veel ideeën tevoorschijn die later geschrapt of aangepast moeten worden. Zo komen we tot 1 duidelijk idee waarmee we aan de slag kunnen. In deze fase identificeren we dus wat de website nu eigenlijk echt moet zijn, doen en bereiken. Door dit op een rij te zetten kunnen we dit vertalen naar een geschikt design.

De inrichting van de website.

De websites die wij maken zijn voorzien van een responsive webdesign. Dit wil zeggen dat de website automatisch mee schaalt met het scherm waarop hij bekeken wordt. Met een responsive design ben je beter zichtbaar op elk toestel; zowel desktop, tablet als smartphone. Hierdoor optimaliseren we de zogenoemde user experience. Dit betekent dat je makkelijk kunt navigeren op de website, en in een oogopslag de informatie vindt die je zoekt. Door dit te koppelen aan de geschikte functionaliteiten kunnen wij de optimale website afleveren. Door te focussen op gebruiksgemak zal de website ook hoger scoren in de Google rankings.

Webdesigners Amsterdam.

De webdesigners van Cherry Communicatie ontwierpen al meer dan 400 websites en webshops voor fysiotherapeuten, restaurants, sportverenigingen, huiswerkinstituten, schoonheidssalons en meer. Afhankelijk van de wensen van de klant, voorzien de webdesigners de site van praktische tools. Denk aan een reserveringsmodule voor een restaurant of een digitaal taartenboek voor een bakkerij. De webdesigners van Cherry Communicatie bespreken graag de mogelijkheden met jullie.

Vraag een terugbelverzoek aan.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.